A termék kézhezvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől. Ha nem elégedett a termékkel, visszatérítést vagy új termékre történő cserét kérhet, mely az esetben vissza kell küldenie a megvásárolt termékeket. Visszatérítésre és cserére nincs lehetőség, ha Ön elmulasztja a törvényes határidőt, amely attól a naptól kezdődik, amikor Ön vagy az Ön által megbízott harmadik fél (a szállítótól eltérő személy) ténylegesen birtokba vette a terméket.
A visszaküldeni vagy kicserélni kívánt terméknek sérülésmentesnek kell lennie. Az eredeti és sértetlen csomagolást is mellékelnie kell az összes tartozékkal együtt. A termék vagy az eredeti csomagolás sérülése vagy túlzott használata esetén az Áruház fenntartja a jogot a termék csökkentett értékének visszatérítéséhez. A szerződéstől való elállás pillanatától fogva nem használhatja tovább a terméket.
Ha megállapítjuk, hogy a szerződés-felmondási kérelem benyújtása előtt a vásárló a termék megtekintését és tesztelését a termék tényleges állapotának megállapításához szükséges mértékben elvégezte, akkor a reklamáció sikeresen megoldottnak tekintendő, ellenkező esetben részben megoldott vagy megoldatlan lesz.
A termék kézhezvételétől számított 14 napon belül értesítsen bennünket a szerződés felmondásáról az itt elérhető igénylőlap kitöltésével.
Az igénylőlap sikeres benyújtása után e-mailben kap egy reklamációs kódot, amelyet rá kell írnia a nekünk küldött csomagra az adataival (vezetéknév, keresztnév és cím) együtt.
Javasoljuk, hogy csomagját ajánlott küldeményként, tértivevénnyel adja fel. Mindenképpen őrizze meg a csomagfeladási nyugtát, hogy igényét akkor is rendezni lehessen, ha csomagja esetleg elveszik. A visszaküldés költségét a feladó viseli, utánvétes csomagokat nem veszünk át.
Amint a Panaszkezelési Osztály megkapta és megvizsgálta a reklamációját, azonnal új terméket küldünk Önnek vagy 14 napon belül visszatérítjük a termék árát. Ha megrendelésekor Ön az utánvétet választotta, a visszatérítés banki átutalással történik, ezért a NextLevel, d.o.o.-nak szüksége van a vásárló bankszámlaadataira. Ha a megrendelést hitelkártyával, PayPal-lal vagy banki átutalással fizette ki, a visszatérítés a vásárláskor használt fizetési eszközre történik. Visszatérítjük Önnek a vásárlás teljes árát, beleértve a szállítási költséget is (kivéve, ha Ön az általunk ajánlottól eltérő szállítási módot választott, amely esetleg az általunk ajánlottal szemben többlet szállítási költséget vont maga után).
Mielőtt elküldi a csomagot, kérjük, ellenőrizze, hogy valóban online áruházunkban vásárolta-e a terméket, és a termék visszaküldhető-e (lásd alább a visszaküldési irányelvek szerinti kivételeket és a visszaküldési határidőket). Ha olyan terméket küld nekünk, amelyet nem az online áruházunkban vásárolt, vagy olyan terméket, amely a visszaküldési irányelvek alóli kivételek hatálya alá tartozik, vagy amely esetében Ön elmulasztotta a szerződés felmondásának és visszaküldésének határidejét, nem tudjuk vállalni a felelősséget az Ön hibáiért. Az ilyen terméket csak 4000 Ft összegű kezelési költség megfizetése ellenében tudjuk visszaküldeni Önnek, vagy megsemmisítjük azt.
- Olyan termékek, amelyeket higiéniai okokból nem lehet visszaküldeni (pl. felbontott kozmetikai és egyéb, bőrrel közvetlenül érintkező termékek; az ügyfél által már tesztelt védőmaszkok). - A lezárt csomagolásban értékesített higiénikus jellegű termékek esetében a szerződés felmondása és a visszatérítés csak akkor lehetséges, ha az ügyfél a terméket eredeti, sértetlen és lezárt csomagolásban küldi vissza. - Ha az ilyen termékeket sérült vagy lezáratlan csomagban kapjuk meg, fenntartjuk a jogot, hogy elutasítsuk az ügyfél szerződéstől való elállásra és visszatérítésre vonatkozó igényét.
Olyan termékek, amelyek természetüknél fogva elválaszthatatlanul kapcsolódnak más termékekhez (például: szett/készlet; egy „mystery box“ titokzatos doboz összes terméke; az 1+1 ingyen ajánlat mindkét terméke, ahol a vásárló az egyik terméket ajándékba kapja).
Ha értesíteni szeretne bennünket a szerződéstől való elállási szándékáról, használhatja az EU-s mintaűrlapot is, amely a következő linken érhető el. Nyomtassa ki, töltse ki és írja alá az űrlapot, majd küldje el a termékkel együtt a címünkre. Feltétlenül csatoljon egy nyilatkozatot az űrlaphoz, amelyben egyértelműen kijelenti, hogy el szeretne állni a szerződéstől. Felhívjuk figyelmét, hogy az űrlap használata nem kötelező.
Ha a termék a szállítás során megsérült, vagy nem egyezik a megrendelésével (hiányzó termék vagy tartozék, helytelen termék), a lehető leghamarabb, de legkésőbb a termék kézhezvételét követő 48 órán belül jeleznie kell felénk a panaszbejelentő űrlap kitöltésével.
Kérjük, küldjön nekünk fényképeket a csomagról (beleértve a csomagcímkét), amelyeken egyértelműen látszik a sérülés vagy a hiba.
Ha olyan terméket kapott, amely nem működik megfelelően, kérjük, először ellenőrizze, hogy a használati útmutató segítségével talál-e megoldást a problémára.
Ha nem tudja megoldani a hibát a használati útmutató segítségével, kérjük, értesítsen bennünket az itt elérhető igénylőlap kitöltésével.
Kérjük, küldjön olyan képeket vagy videókat a termékről, amelyeken egyértelműen látható a termék hibája vagy hibás működése.
Ha nem tudja bizonyítani a termék hibáját vagy működésképtelenségét videó segítségével, akkor a terméket el kell küldenie a címünkre, hogy a Panaszkezelési Osztályunk ellenőrizhesse azt. Az ilyen csomagok visszaküldésének költségét a feladó viseli; utánvétes csomagokat nem veszünk át.
Ha panasza van termékünkkel vagy szolgáltatásunkkal kapcsolatban, és nem ért egyet a megoldással, vagy ha nem tudunk békés megoldást találni, panaszát az Európai Vitarendezési Platformon keresztül https://ec.europa.eu/consumers/odr/ nyújthatja be egy vitarendezési testülethez.
Minden elektromos termékre 2 év jótállás vonatkozik (vagy 3 év, ha további egy év jótállást vásárolt). A készülék elektromos alkatrészének meghibásodása esetén ingyenesen kicseréljük azt Önnek.
Áruházunk minden termékére 2 év jótállás vonatkozik. A jótállás csak azokra a rejtett hibákra vonatkozik, amelyeket nem a vevő befolyása okozott, és az nem vonatkozik a kisebb esztétikai hibákra, pl. a termék csomagolásán lévő karcolásokra, amelyek nem befolyásolják a termék működését.
Jótállási igény nem nyújtható be az alábbi esetekben:
- használatból adódó kopás és elhasználódás,
- mechanikai sérülések,
- a termék nem megfelelő, helytelen és gondatlan használatából eredő hibák vagy károsodások.
Ha jótállási igényt szeretne benyújtani, kérjük, értesítsen minket az itt elérhető igénylőlap kitöltésével. Kérjük, küldjön olyan képeket vagy videókat a termékről, amelyeken egyértelműen látható a termék hibája vagy hibás működése. Kérjük, írja le, mi a hiba, vagy mi nem működik.
Ha nem tudja bizonyítani a termék hibáját vagy működésképtelenségét videó segítségével, akkor a terméket el kell küldenie a címünkre, hogy a Panaszkezelési Osztályunk ellenőrizhesse azt. Az ilyen csomagok visszaküldésének költségét a feladó viseli; utánvétes csomagokat nem veszünk át.